birfincantuzruhu Lenagazel aradığım yorum içerikten ziyade söylemek istediklerim 😂 her alışverişimde ısrarla ptt kargo olmasın diye belirtiyorum 😂😂
tineanigra Duru09 öğleye kadar yapılıyor ama bu demek değil ki kargonuz gelecek :) çıkmadık candan ümit kesilmez diyip beklemek lazım
witcher sheyda9191 Kargonuz kaybolduysa tazminatını almışsınızdır kimseye pislik deme hakkını vermiyor bu size. Benimde mngde kargom kayboldu trendyol paramı iade etti kimseye de pislik demedim bu nasıl çirkin bir uslüp
Lenagazel witcher Şimdi ödülünüzü verirler 😂 duyar kasmanın anlamı ne burda allah aşkına sabah sabah size ne yani
Sunlight witcher Valla pislikten çok daha beterlerini hak ediyorlar. Sadece ücret iadesi yapmakla olmuyor o işler. İndirimde bişeyi sipariş ediyoruz 1 ay getirmiyolar kimseye de ulaşamıyoruz. 1 ayın sonunda ücret iadesi oluyor ama aldığım ürün o fiyatta kalmıyor. Ya işlerini düzgün yapsınlar yada hiç yapmasınlar pislik sürüsü
sheyda9191 witcher :) size de kelimelerimden ötürü beni eleştirme hakkını kimse vermiyor o halde. Hayır tazminat vs olmadı merak ediyorsanız. Trendyol iadesi ayrı bir mevzu.
Sunlight witcher pardon da ben size mi demişim pislik diye hayırdır size ne oluyor? Demekki ptt çalışanısın, hahahaha sen pislik dedin diye ben pislik olmuyorum çünkü kimseye pislik yapmıyorum. Ama yapanlar gayette pislikten öte şerefsizler😎