Duru09 Allah hepsini bildiği gibi yapsın PTT nin.19 aydır e bebeğin internet sitesinden kızıma küçüklu büyüklü alışveriş yaparım bir kez gecikme kaybolma farklı ürün gelmedi.zaten bu zamana kadarda ya kolaygelsin ya sendeo adında kargolar getirirdi.oglana balık yağı ve vitamin ısmarladım ürün 1 hafta sonra geldi üstelik balık yağı da çalınmış.8 9 gün e bebeğin müşteri hizmetlerine meram anlattım en sonunda dün takipsizlik kararı çıktı hakkınızda dediler.urun benim haberim olmadan getirilmiş haberim olmadan başkasına verilmiş ve yine başkasına verildiğine dair sonrasında bile haberim olmadı.100 liraya su iç dediler resmen.simdi gerekli belgeleri çıkardım pazartesi günü hem e bebeği hemde PTT kargoyu tüketici hakem heyetine şikayet etmeye gidiyorum.cimere de suç duyurusu yaptım.haram zıkkım olsun her 2 firmaya da hakkımda param da.lanet gelsin PTT kargosuna