Kraliceanne bana da önce botox deneyelim sonrasına bakarız dedi, botox ne kadar işe yaradı bilmiyorum ama önemli olanın dediğim şeylere dikkat etmem gerektiğini anladım. Doğumdan sonra dayanılmaz acılarım oluyordu, 10 ay geçti artık o acılar yok şükür. Ameliyat olsa da tekrar etme ihtimali varmış o yüzden ben de hiç istemedim. İnşallah gerek de kalmaz.