Kraliceanne malesef bende de var canım geçen gün doktora gittim ameliyat dedi 🙁 ama doğum sonrası şu an bütçemizi zorlar, kabız veya ishal olmamaya çalış ikisi de tetikliyor çünkü. Benim doktorum ameliyat olmadan tamamen iyileşmez, dikkat ederek veya krem kullanarak sadece geçici olarak iyileşir sonra tekrarlar dedi. Biraz düze çıkalım ameliyat düşünüyorum