Mavisdrn Asyece nasıl diyet yani, alerjisi olabilir mi ki dersiniz ya bneimkine de kolik tanısı kondu zaten ,ama hiç bir zaman bu kadar rahatsız olmamıştı, alerji testini yapıyorlar mi
Asyece Mavisdrn süt yumurta diyeti içerisinde süt ve yumurta olan hiç birşey tüketmiceksiniz çok dikkat etmeniz lazım makarna bile ama siz burnu falan tıkalı demişsiniz önce ondan emin olun ama doktorumuzun dediği koliğin sebebi var bizim testimiz negatifti 7.aydan sonra çıktı testte isterseniz bir süre deneyin diyeti eğer ağlamalarında gözle görülür bi fark olursa emin olun alerjidir bizim 3.gün çok net sonuç vermişti bu kadar ağlama ve uyanık kalmanın sebebi en yüksek ihtimalle alerjidir diye düşünüyorum
salakmisincemilee Mavisdrn duş aldırdınız mı serum fizyolojikle burnunu açıyor musunuz geçmiş olsun bu arada nasıl bebeğiniz şimdi
Mavisdrn salakmisincemilee duş aldırmadım sürekli ağladığı için , burnunu temizliyorum aba boğaz tıkalı sanırım bundan dolayı uyumayip sağlayabilir mi ki o kadar , benim dişim 1 haftadır ağrıyor o geçiyor olabilir mi aklıma başka bişey gelmiyor
salakmisincemilee Mavisdrn burnu tıkalı olunca rahatsız oluyor bebekler malesef burnunu açmaya devam edin sürekli bi de duş aldırın çok rahatlayacaktır ben kızımın bütün ağlama nöbetlerinde duşa sokarım anında kesilirdi ağlaması
Mavisdrn salakmisincemilee birazdan duşu aldirim burnunu temizleyip uyutmaya çalışıcam,ağzı hep kuruyor niye acaba
Yasemin38 Mavisdrn sancısı oluyordur belkide canım ayaklarını sıcak tut karnına ılık havlu koy gaz masajları yaptır. Duşun altında emzirmeyi rahatlar. İstersen bir doktora götür en azından kafanda soru işareti kalmaz
Mavisdrn Yasemin38 kolik bir bebek zaten ama kalça çıkığı olduğu için gazını çıkartamiyorum sadece omzuma alıp sırtina yapabiliyorum
Mavisdrn Asyece oda olabilir evet peynir yumurta çok tüketiyorum bende bı deniyim ondan olabilir çok teşekkür ederim
Barlashatice Mavisdrn atak döneminde olabılır bu durumda ekstra huysuz huzursuz oluyolar geçen bikaç güne
Yasemin38 Mavisdrn geçmiş olsun canım. Karnına sıcak havlu iyi gelir ayaklarınıda sıcak tutarsan. Bebek yağıyla karnına masaj yapbilirsin oda rahatlatır
Mavisdrn Yasemin38 her gün sıcak havluyu koyuyorum masajda aynı şekilde ,dün çok farklıydi hic bişey işe yaramadı
Yasemin38 Mavisdrn ara ara sancıların falan devam edeceği süreçte hala bebeğin. Bugün nasıl peki canım. İstersen bir sağlık ocağına yada hastaneye götür farklı sıkıntısı olduğunu hissediyorsan
Mavisdrn Yasemin38 sağlık ocağı 3 ay altına bakmıyor geçen gittim bakmadılar, bugün biraz iyi gibi illerleyen saatlerde iyi olursa götürmem çünkü her götürdügum de kan tahlili felan istiyorlar 2 aylık çocuk kan kalmadı 🥺
Yasemin38 Mavisdrn ay evet ya hemen kandı falan deyip delik deşik ediyorlar bebekleri🥺 inşaAllah iyi olur kuzucuk günlük 1 maden suyu iç canım oda fayda sağlar
Yasemin38 Mavisdrn rica ederim. Canım sen bol bol su iç ıhlamur iç bebeğinide sık sık emzir sırtına masaj yap daha küçük olduğu için ona verebileceğin birşeyler yok maalesef. Buhar makinası varsa ara ara buhar verebilirsin.