Yasemin38 Mavisdrn valla uyguna bulup alırsan çok iyi olur çünkü çok gerekli oluyor heleki kış mevsiminde odayı nemlendirmek gerekli oluyor. Alana kadarda evde kettle varsa odasında ara ara çalıştırabilirsin kapağı açık şekilde
Mommygirl Mavisdrn dün benimki de uyumadı akşam üstü 19.00 dan 00.30 a kadar. Atak haftası mı acaba sebep yok çünkü
Mavisdrn Mommygirl tahlil yaptılar enfeksiyon bronşite dönmüş Allah’tan erken gelmişiz ki zatürre ye çıkmamış
Mommygirl Mavisdrn kıyamam ya şükür çok çok geçmiş olsun. Aöa ateşi falan yoktu demiştiniz başka belirtiler yoktu sanırım
Mavisdrn Mommygirl ates hiç olmadı terliyordu ama ben herhalde emerken zorlanıyordu o yüzden terliyor diyordum🥺