Caglagiz arkadaşlar öncelikle şuna açıklık getirelim yanlış bilgi veriyorsunuz gümüş kapak doğumdan bir iki ay önce kullanılmaya başlanmali hali hazırda olan yarayı geçirmez,göğüs kalkani da zaten süt biriksin temas etmesin camasirla diye,arkadaşım sana iki önerim olacak lansinoh falan hikaye lansinohuda doğumdan önce kullanman başlaman gerekirdi hep toplum yanlış yönlendiriyor az araştırmak neyi nasıl kullanılacağını doğru şekilde aktarsaniz hiç acı çekmezseniz, eczaneden garmastan alıp suruyorsun yıkamana gerek yok sadece eczanede satılır,ve göğüs ucu koruyucu alıp takıyorsun geçene kadar göğsün zaten iki günde iyileşir sevgililer dediklerimi yapmayı unutma dua edersin 🤗