Caglagiz canım bende buna dair cok post atmıstım artık yaranın acısından emzırme zamanı geldıgınde yok yok bebegımın bıraz daha uykusu var belki de moduna giriyordum korkuyordum resmen emzırmekten.. lonsınoh kremını her emzırmeden sonra sürdüm emzırme sırasında suyla sıldım.. her sürdügümde de göğüs pedi ile kapadım ve ıyılestı sımdı oyle dayanamayacagım bı acı yok sızlama var tamamen ıyılessın dıye de gumus kapaga gectım 🫶🏻