Caglagiz kardeşim herkes maddi ve uğraştırıcı şeyler söylemiş. Bu krem bana fayda etmedi gözümden yaşlar geliyordu o kadar yaraydı ki bir gün avmde bir kızla karşılaştım yan yana emzirme odasında emzirirken. Her aklıma geldiğinde dua ediyorum Allah ondan razı olsun beni kurtardı. Sen de bana dua et 2 güne kabuklar soyulup geçiyor yemin ederim.
Göğsüne bebek yağı sürüyordum ben içine sinmeyecekse hakiki zeytin yağı sür. STREÇle kapat. Her emzirmeden önce de pamuklu bezle sil ya da sabunla içine nasıl sinecekse ben sabun geri kurutur diye iyice sulu pamukla temizleyip öyle emziriyordum. Kadın bana bunu söyledi eve gider gitmez yaptım 1 hafta içinde tamamen bitti gözlerime inanamadım. STREÇle kapatınca yumuşacık oluyo kabuklar sonra düşüyor. Okuyan derman arayan herkese de şifa olsun bana dua edin yeter. ❤️