Deletedmom_58 13 aylık bebeğim az önce kaldırdım sofrayı yoğurtlu karnabahar yedik beraber tahin pekmez,biraz peynir birde mamasını içti uyudu şimdi genelde biz ne yersek onu yiyor
Sebzeli omlet,sebzeli krep yaparım bir tanesini bitirir
Patatesli tost yapıyorum
Sebzeli veya normal tatlı pankek yapıyorum
Kahvaltıya ne hazırlarsam yiyor birde abisi var beraber yiyorlar ☺️ sizin tabak da çok güzel görünüyor yarasın bebise afiyet olsun ❤️