Conimm oyuncak araba kırık mı yani neden böyle çizmiş ? Bebek oyuncakları maksimum güvenlikte olmalı hele kreş ortamında . Kameranın bozuk olması da şüphe uyandırıyor . Ben olsam kreşi değiştirip inceleme falan bişey talep ederdim yoksa yasal yollara başvuracam derdim . Belki bu madalyonum görünen yüzü , ya madalyonum görünmeyen yüzü varsa bide ? Okadar para veriyorsunuz kamera neden bozuk yaptırsınlar sizin paranız para değil mi