Conimm
Olmuştur demiyorum. Ama amaaa. Arkasında durun. Kreşi değişin derim.
Laakin aynısı başıma geldi.
Oğlum eve geldiginde kolu şişti.
Öğretmene sordugumda bilgim yok demişti.
Müdürü aradık oda bilmiyorum dendi.
Ufak daha 2 yas ama gösteriyordu uff uff diye.
Biraz sıkıştırdık müdürü.meğer oglumu büyük cocuklar ile bir araya koymuslar merdivenlerden aşagı düşüyor, büyük cocukta oglumun üzerine düşüyor. Bunu daha sonradan itiraf ediyorlar. Hemen aldım oglumu ordan. Baska kreşe verdim. Muhakak cocugunuza sorun. O size dogruyu kendince anlatacaktir.çok gecmis olsun