Leyla6327 sinema cuma günleri varmış sadece birde kamera sınıflarda yok genel kapı girişinde var ,geleni gideni falan görüyor bizim hiçkimsemiz yok malesef 18 aylıkken vermek zorunda kaldım :( konuşmaya başladı işte okulu sevmiyorum gitmicem diyor bana sabahda erkenden uyandırıyorm uyucam diyo insan kıyamıyo ama onun geleceği için çalışmak zorundaym.mesela satraç koymuşlar oynuyorlar, dediğinz gbi spor yaptırıyorlar bi öğretmen tüm sınıfları geziyor müzik eşliğinde hoplayp zıplıyorlae , drama dersi oluyor tiyatrocu bi abi oyun yapıyor hem günü güzel dolu gbi geçiyor hemde ne kadarı acaba diyorm bizim gördüğümz bu görüntü 1 dakikalık mesela sabah 8 akşam 6 ya kadar ne bileym Allaha emanetler,kişisel olarak kötü davrananı gördünüzmü hiç öyle şeyler oluyormu azarlama falan