umayy34 8 saat sürekli çalışıyor açık kalıyor yani makina evet ,bitince alarm çalıyor kapanıyor makina kendi kendine. Sonra makinadan çıkarıp bı 5, dakika soğusun diye bekletiyorum dışarda sonra dolaba direk yemeye hazır. bende açık sütle yapıyordum yapmaya çalışıyordum daha doğrusu hatta ben beceremedim belki diye makinayı almıştım ama o açık sütü makina bile olduramadı bı tutsa bı sefer tutmadı ya süt gibi kaldı ya yarısı su oldu yada cıvık her sütçü aynı değildir ama benim aldığım eminim içine su katıyordu o yüzden içim in sütü ile yapıyorum. Çoğu doktorda artık açık süt önermiyor içiniz rahat şekilde makina alıp böyle yapın bence😊