umayy34 benimde yoğurtlarım aynı dediğiniz gibi oluyordu bir tutuyor bi tutmuyor. En son eşime dedim bu böyle olmucak bi yoğurt makinesi alalım uzun araştırmalarım sonucu weewell marka aldım 43 derece 7 saatte taş gibi yoğurtlarım oluyo hatta evde yoğurdu sevmeyen ben bile o yoğurdu yiyorum. Active yoğurdu maya olarak kullanıyorum şoktanda mis bakraçlık süt alıyorum direk kavanozlara koyup dakikayı ayarlıyorum. Bence yoğurt makinesi ömürlük yatırım ☺️