umayy34 benim kaç kilo sütüm çöp oldu. Yeni maya kullanmama rağmen ekşidi sündü ayran gibi oldu senelerdir mayalarım. Postuma etiketledim sizi. Benim elim değil Fatıma annemizin eli deyip yoğurdu mayalayın duanızı da okuyun. Ben yaptım oldu denk geldi mi dicem ama kaç hafta yoğurtla cebelleştim ilk yaptığımda bile çok güzel tutturmuştum. Eşim çok inanmaz böyle şeylere, sabah kalkıp yoğurdun tadına baktı tadıda kıvamıda taş gibi olmuş demişti.