umayy34 termometre ile yapmak iyi oluyor, havalar soğuduğu için daha fazla sarın, ben küçük kavanozlarda mayaliyorum kavanozları da sıcak su ile çalkalıyorum deneyin fark edecektir, en son yaptığım da benim de tutmadı iki keredir sıcak su ile çalkalayıp bi tık da daha fazla sarinca eskisi gibi gayet güzel oldu.