Kuzus1 herhangi biryere gitmedim ama düşünmeye başladım. Sabah korkunç bir kalp çarpması ile uyanıyorum. Hergün her sabah böyle. Benim kızımla bağım çok güçlenmedi ne yazıkki. Pişmanlık hissi yaşıyorum, Sürekli eski hayatımı özlüyorum. Artık eskisi gibi olmayacak durumu bütün modumu düşürüyor. Yapma diyorum kızına sarıl falan ama yok olmuyor ne yazıkki.