Kuzus1 hangi birini anlatsam ki.. eşimle alakalı sürekli bana yanlış yapar mı ya başına birşey gelirse falan ki tanısan öyle evine bağlı bana öylesine aşık bir adam ki telefonu hep elimde sosyal medya hesabı yok saat başı görüntülü arar gündüz bir iki saat şirkete gider geri hemen yanıma gelir bütün vaktini bizle geçirir yani ihtimali bile yok böyle düşünmemin. Bebeğimle ilgili ya başına birşey gelirse Allah korusun çok çok kötü senaryolar.. kendimle alakalı ya kalp krizi geçirirsem ya sakat kalırsam çocuğuma kim bakar. Gün içinde böyle kafam hep dolu boğulacak delirecek gibiyim. Saçımı taramaya dermanım yok saldım kendimi yemek temizlik yapmak ağır geliyor hep erteleme modundayım. Sürekli terliyorum mideme kramplar bulantılar geliyo bu düşünceler çok yoruyo beni baş ağrıları kas ağrıları sanırsın 70 yaşındayım sigara içmekten ağzım zehir gibi oluyo. O kadar üzülüyorum ki çocuğuma bu Halime yani napacağımı bilmiyorum çaresiz hissediyorum kendimi. Birde sanki algılarım kapalı yani kafa dolu olduğu için sanırım bilmiyorum bazı şeyleri geç anlıyo gibiyim beynim çalışmıyormuş gibi eskiden ezberi hafızası çok kuvvetli bir insandım şimdi bu halim tuhaf geliyo bana. Kafamın içinde siyah bi boşluk daldıkça dalıyorum sanki içine..devamlı geçmişle savaşıyorum hatırlamak istemedikçe içim içimi yiyo böyle işte