Kuzus1 ya kelimesi kelimesine her söylediğin bende de aynı inanamıyorum. Koskaca dünyada bir ben böyleyim sanıyordum. Beynime söz geçiremiyorum diyordum Eşim sana rahat batıyor Herşey insanın kendi elinde vs dedikçe daha da içime kapanıyordum. Beynimi çıkartıp yerinden tazyikli suyla yıkamak istiyorum resmen 😅 boğuluyormuş gibi hissediyorum bazen derinlere daldıkça. Bunları çocukluk travmaları yüzünden yaşıyor olabiliriz. İlaçla beraber terapide almak gerekiyor işin Aslı. Bilişsel davranışsal terapisi bu duruma en iyi gelen. Ama bebeğime tek bakıyorum kimsemiz yok eşimin de işleri yoğun değil 1-1,5 saat 10 dk tut diyebileceğim kimse yok lanet olsun. Çocuk büyüyene kadar da ben akıl sağlığımı komple kaybederim heralde ..