e_aslim bendede o var akıl hastası olma korkusu ablama bir hafta önce bipolar teshisi konulnca iyice korkma basladm ilacı iki aydr içiormmm paxera 40 mg Ne zamna iyi olrmmmm delircel hisssi var buda aklma geln sacma dşüncelerden oluopooo hiçbswyden keyf almıorm 3 sene önce yaygn anksiyte teşhisi aldm iyilşmştm dgum sonrası 3 kat geldii bebgö 3 aylk dualr edıorm nmz klıormmmm sanki hiç iyileşemicem korkusuda var bitiğim yani