Minikus_ ben başından beri sütüm az diye meme mama devam ettim, oğlum 2.5 aylık üç gündür meme kesinlikle almıyor sağıp veriyorum, sana tavsiyem mama başladıysan bile, eğer çalışmıyorsan devamlı bebeğinin yanındaysan şakın biberon kullanma. Meme reddi kaçınılmaz ne yazık ki hele de sütün azsa... alternatif yöntemleri dene, sonra benim gibi çok pişman olursun