Pdr bilmiyorum ama yani zaptedemiyorum emzirdikten sonra çıkardığım gibi ortalık inliyo hep emmek istiyor ağlıyor mızmız ama mamaya başladıktan sonra düzene girdi kakasını 4 günde bir yaparken 2 günde bir kaka yapmaya başladı bezleri 3 4 çıktı sakinleşti anlayacağınız bu sefer bende çocuk hep açmış dedim çünkü sabahtan akşama kadar uyutamıyordum bile şimdi çok şükür 10 gündür biraz daha rahatım ☺️