Minikus_ öncelikle bebek seni bırakmasın diye mamayı biberon ile verme. Eds yontemi var İnternetten bak video VS var. Ben evdeyken mamasını hep öyle veriyorum. Dışardaysam biberon kullanıyorum. Biberon nuk natural sense. En çok bundan memnun kaldım diğer biboranlar hem sert geldi hem kustu hep içtiğini. Bunlar bebişin içindi şimdi sana gelecek olursak ahh canın nasıl yanıyordur eminim. İlk bir aylık kontrolunde doktor verdi verilirdi bana bakamamışsın çocuğa buyumemiş VS vs o kadar üzüldüm ki sütüm kesilecekti neredeyse. Neyse mama aldık hemen çıkınca nasıl üzülüyordum yetemiyorhm ben, anne olmazmış benden, neler yiyip içiyorum çocuğuma yarayamıyorum kafam duman olmuştu resmen. 3 gün migrenim tuttu durmadan ağladım. Sonra İnternette tomrisin emzirme notlarına denk geldim muhakkak oku. Emzirme kampı yaptım. Sütüm arttı gerçekten de.
Hala mama veriyorum o ilk gittiğim doktora da gitmiyorum çünkü çocuğumun Süt alerjisi varmış o gün beni dinlemek yerine sürekli azarladığı için daha sonradan fark edildi. Özel mama verdiğim için doktor bırakma dedi. Bizimkinin bünyesi bu narin bir kız.
Sen iyi ve bebeğine yeten bir annesin sakın üzülme. Her çocuk bir şekilde büyüyor. Mama alan da meme alana da büyüyor. Hiç biri eksik değil. 6 kere ver dedi ama kaç ml dedi. Mesela senin sütün 120 ml geliyordur sen üstünü tamamlar verirsin. Bence de 6 kere çok tam doz dediyse. Sen kendin bebeğini aç hissettiğinde ver. Üzme kendini de her çocuk büyüyor önemli olan senin sevgin ile büyümesi. Allah seni eksik etmesin evladından Süt müt bunlar halledilecek şeyler. Sağlığınız yerinde olsun 💕