Sebepsiz yere çocuk ateşlenmez.. sen iyi bir çocuk doktoru bulup götür çocuğunu ,doktorlar saçmalamış. Ateşlenme sebebini bulup tedavi etmesi lazım ve senide bilgilendirmesi lazım…
Baktın çocuğun ateşi 38,5 lar da hemen banyo yaptır 40 a çıkartmadan… Çok geçmiş olsun rabbim şifa versin…