ayseeeasln21 rotada epey yuksek oluyor ates, yanı benım bıldıgım. Kuzenımın oglu hastalanmıstı Hastanede dusurmuslerdı atesını bır ıkı gun epey yuksek seyretmıstı rota dısında enfeksıyonu var mıydı bılmıyrm, cok fazla yanı gunde en az 7-8 defa kaka yapıyordu bazen daha fazla olmus hatta. Bır hafta on gun yattılar hastanede. Rota olsa daha cok olurdu kakası yıne de takıp edın rota gıbı baska bı hastalık var o da aynısını yapıyor kızıma komsu cocugu benden habersız zorla operek bulastırdı. Ates cok yuksek degıldı ama ıshalı vardı kızımdan da bana bulastı ben daha kotu olmustum. Bulastıranlar hastanelık olmuslardı. Kaka testı yapılıyor oradan cıkıyor rota ve ıkısıne beraber bakılıyor dıye bılıyorum, hastalıgın adını unuttum. Karın agrısı var mı bebıste. Emıyorsa cok faydası oluyor bızımkı emerek atlattı en az 3-4 gun bır sey verememıstım. Su bıle ıcmıyordu kı zaten sevmıyor suyu pek