Geçen haftalarda ateşten anlamadığım için havale geçirdi oğlum çok kötüydü devlet aciline gittik serum taktılar kan aldılar sonuç bekledik uzman görecek dediler sabah 10 a kadar hastanedeydik gece gittik bu arada 2 de uzman ilaç verdi bakmadı bile randevu aldırdı nörolojiye birde 2 hafta sonra tekrar gelin dedi oğlum 4 5 gün ateşlenmeye devam etti ilk defa ateşleniyordu bu arada evde ne yaptıysam olmuyodu sürekli serum takıp durdular kan aldılar delik deşik oldu çocuğum en son kendi doktorumuza gittik özel kendi muayenehanesi her şeyine baktı muayene etti ilaç verdi bir tedavi uygulamamışlar bize şükür şuan geçti 2 dişi birden çıkıyordu bende bu yüzden olduğunu düşündüm ama kansızlık ve b12 eksikliği olduğunu söyledi azitro başladık sabah ibufen öğlen calpol akşam ibufen gün içinde azitro gece ateşlenirse paronox fitil ayrıyetten iğne verdi 2 gün iğne vurulduk allahıma şükür onu bana bağışladı lütfen dikkat edin bebekte 38,5 üstünde hemen kendi güvendiğiniz doktorunuza gidin