Gece beslenmesi devam ediyorsa kesin. Asla ve asla inatlaşmayın. Kızım öyle sinir krizine girmez, sakindir ama ben hiç inatlaşmam. Mesela şeftaliyi elimle yemek ister, ben keseyim tabağa derim ağlar. Ben de tamam der sofra bezini sererim kendi yer. İzin verdikçe ve konuşmaya başladıkça bence azalıyor sorunları. 22 aylık.