16 aylık kızım bu aralar çok zorluyor. Bağırmayacağım diye kendimi tuttukça baskıladıkça daha çok sinir stres oluyorum. Tek uykuya geçti erken uyumak istiyor dokuz gibi, bu sefer sabahın üç buçuk dördünde kalkıyor. Oyuncak asla ve kat’a oynamıyor zaten ben oturcam sabah sekizden akşam dokuza kadar oyun oynatcam. Sürekli ağlıyor sürekliiiiiiiiiiii. Sürekli anne anne anne. Ay büyüdükçe gerçekten zorlaşıyormuş bu iş. Yemek desen aç bırakmazsam yemiyor aç bırakınca ben üzülüyorum ama başka türlü yemiyor. Ondada hatır için hani doyduğundan değil. Neyse, velhasıl kelam geçiyor mu 16 ay üstü bebe anneleri? Herşey çok güzel olmayacak elbet bir sene sonrasında biliyorum ama işte bari zırıldaklığı geçiyor diyin bana 🙄