Minisinannesiii Bebeğinizin sevkini istediğinizi söyleyin o zaman belli olur zaten. Bana çok saçma ve mantıksız geldi. İlk oğlum 30 haftalık 1600 gram doğdu. Ve sadece 1 hafta kuvözde kaldı. 3 hafta da emme refleksinin gelişmesini bekledik. Her gün sabah öğle akşam emzirmeye gittim. Daha sonra 2. Oğlum 36 haftalık 3 kilo doğdu. Kuvöze girmedi. Gittiğiniz hastane bence o kadar da iyi bi hastane değil sadece para için yapıyor gibi. Çocuğunuza yapılan işlemlerin her gün her saat hemşireler tarafından not edildiği bi dosya olması lazım onu isteyin bakın neler yapıldı neler verildi ne uygulandı hangi saatte kaç cc mama yada anne sütü verildi bunlar yazar. Zaten yazmıyorsalar o hastane koca bi sıfır. Ve Bebek doğunca solunum sıkıntısı varsa önce direk ciğerden solunum verirler burnundan hortumla, daha sonra iyiye gidince fanus daha sonra kuvöz içi oksijen ile verilir aşama aşama. Ama sizde bu aşamalar da olmamış ve 25 gün diyolar bunu neye göre diyolar aşırı mantıksız. Alın çıkarın bebeğinizi oradan kesinlikle