Benim bebeğim enfeksiyon kapmisti 7 gün antibiyotik alması lazımdı bizi anne uyum odasina almışlardı ben beşinci günde çıkardım enfeksyon u bitmiş demesine rağmen çok vicdan azabı çektim daha yeni yeni kendime geldim devlet hastanesi ydi. Çok zor günlerdi çok sizi çok iyi anlıyorum Allah yardımcın olsun 🥺