Tiffany Kıyamam size ne kadar insafsızlar ya özellere bu konuda asla güvenmiyorum bizim akrabamıza da 40 gün kalacak dediler o kadar durumumuz yok diyince 7 gün kalsın o zaman demişler, ben olsaydım kesinlikle güzel bir devlet hastanesine sevkini isterdim