Prof olan ben görüşecem dedi doktoruyla ama bana sorarsanız bazı çocuklar önceki kuvezine alışır yenisine uyum sağlayamayabilir kalsın 1 hafta antibiyotik tedavisinden sonra taburcu ederiz diye öyle öyle 21 gün kaldı boş boşuna… 3 gün biten sarılıktan sonra 21 gün… Sağdığım sütleri asla asla verildiğini sanmıyorum maalesef ki hep mama veriliyor emin olun… Gün içinde 8 poşet götürüyodu eşim ve sütüm de vardı 1 kutu mama aldılar. Çıkarken sütüm var mı kalanı istyorum dedim bana 1 ay önceki tarihini vurduğum sütü verdiler…. Demem o ki asla ve asla çocuğunuzu sırf kilo alsın diye küvezde kalmasın annenin yanında çok çok daha iyi kilo alır tek sıkıntı düşük kilodaysa tabi… İlk çocuğumdu ve tecrübesizdim onlar da bunu çok iyi kullandılar…