alyaninannesi1 psikologlar 2yasinda kendi odasına gecir diyor. Bana kalırsa seni de bebegi de rahatsiz eden bir durum yoksa ileride ilk gece beslenmesini kes sonra odaları ayır. Ben yatağı küçük geldigi için ayırdım.bir de eşim horladigi icin uyaniyordu oglum😅 yani sen kendine belirle evdeki duruma göre kendi psikolojine göre. Gec kalmışsın veya erken ayiriyorsun diyenleri boşver. Bazen bebegi ve ic sesini dinlemek gerekiyor. Bunu cok geç anladım