alyaninannesi1 her çocuk özeldir her anne kendi çocuğuna göre karar verir. Ben ilk çocuğum 6 aylıkken, ikinci çocuğum 11 aylıkken, üçüncü çocuğum 1,5 aylıkken odaları ayırmıştım. Gördüğünüz üzere hepsinin yaşı farklıydı. Siz kendinizi nasıl hissediyorsanız ve çocuğunuz hazırsa öyle yapın derim. Sağlıcakla kalın 🌺