alyaninannesi1 benim arkadaşım çocuk doktoru ile konuştu annesinde kendini hazır hissetmesi gerekiyormuş siz stresli olursanız bebek bunu hisseder ben 11 aylık zorunlu ayırdım anne yanı yatağa sığmadı çok fazla döndüğü için rahat edemedi mecburen ayırdım ama çok zor oldu bana hala bile bazen ağlayınca yanı alıyorum dalınca yatırıyorum alışması zor olmadı 6. Ayından beri gece biz yatağa geçene kadar hep odasında uyuttum sanırım bu nedenle çok kolay oldu