Deletedmom_54 myemye_12 ovalamak sütü enfeksiyona çeviriyor diye biliyorum hiç ellememelisiniz doktorunuzla görüşün. Anneden geçen hormonlardan kaynaklı oluyor
Kupelikiz_1 myemye_12 sana şöyle söyleyeyim büyükler şimdi sana dicek ki biz eskiden şunu yapardık şöyle yapılır böyle yapılır gibi o batıl inanışların hepsi boş. Ben çok pişmanım yaptıklarıma ve yaptırdıklarıma
Masalingonunannesi myemye_12 bnmde ilk cocugum ama ne dedilerse yapmadim he tmm deyip gectim ve hemen internetten yada dr sordum yapma yaptirma canim
myemye_12 @ruveydaensar inşallah canım sağol aynen ya ben sizelre sormasam daha ovalicaktim daha da kötü olacaktı belki de olmuştur çünkü çok büyük 🥺
ikiPrensesAnnesi20 myemye_12 kaç aylık bebeginiz benim bebeğim de 15gunlukken falan şişmişti 1 buçuk haftada falan indi ama ben hiç ovalamadim
ikiPrensesAnnesi20 myemye_12 benim bebeğimin de sisiti canım ben hiç elimi vurmadım sisi kendi kendine inmişti sis ovaladiginiz için daha çok şişmiş olabilir
Taze_annecik myemye_12 Kaç aylık bebeğiniz benim de kızımın göğüsleri şişik annem ovala derdi ama doktorlar yapmayın dediği için yapmadım. Her gittiğim doktora sordum annenin hormonlarından geçer zamanla dediler.
Ysmndmrl myemye_12 ovalamayın sakın çok oldu bunla ilgili bir doktorun yazısını okudum bulursam hemen atayım aklımd Akalan tek şey sakın ovalamayın veya sıkmayın
Taze_annecik myemye_12 Daha çok küçük ellemeyin zamanla geçer. Doktora bi gösterirsiniz içiniz rahatlar.
MiraySahin myemye_12 araştırmadan iş yaparsanız böyle daha kötü yaparsınız iste küçücük bebegi. Bi doktora götürün.