Nihalalp myemye_12 canım seninkinin cinsiyetini bilmiyorum ama benim erkek kardeşimin çocukken vardı kilolu benim kardeşim o yuzden çok ciddiye almadık ama biraz büyüdükçe kıkırdak şeklinde oldu.doktor 18 e gelince ameliyat dedi göğüsleri yeni göğsü çıkan kızlar gibiydi
Hnm44 myemye_12 bidimkindede var çocuk endokrin e götür dedi doktorumuz. Götürdük kan aldilar, ultrasyin sırası verdiler 7 Kasım da. Kan sonuçları e nabiza gelmiş değerler normal yazıyor. Bilmiyorum bakalım
ikiPrensesAnnesi20 myemye_12 benim bebeğimin de sisiti canım ben hiç elimi vurmadım sisi kendi kendine inmişti sis ovaladiginiz için daha çok şişmiş olabilir
findiginannesi_ myemye_12 Canım normal olabilir ama sen orayı ovalamışsın şişmiş .durma bence .belki daha kötü olacak bilemezsin
Taze_annecik myemye_12 Daha çok küçük ellemeyin zamanla geçer. Doktora bi gösterirsiniz içiniz rahatlar.
Masalingonunannesi myemye_12 bnmde ilk cocugum ama ne dedilerse yapmadim he tmm deyip gectim ve hemen internetten yada dr sordum yapma yaptirma canim
mystery1903 myemye_12 benim bebeğiminde sisti. Doktor kontrollerinde doktorumuz uyardı. Anneden gecen hormonlardan dolayi sis göğüsleri sakin ovalama kendiliğinden gecer demisti. Sizde ovalamayin sıkıntı olabilir
KubraResul mystery1903 benim bebeğim 17 günlük kızımın da şişti annem ovala dedi asla elletmicem artık 😔 bide lohusayız insanın her durumda psikolojisi alt üst oluyo
MiraySahin Cok normal anneden geçen hormonlardan oluyor sanırım yalniz sakın annenizi dinleyip da sıkmayın, ovmayın. Kendiliğinden geçecektir. Eğer sıkar ederseniz çok kötü yaparsınız. Kulaktan dolma bilgileri iyice araştırmadan tatbik etmeyin.
MiraySahin myemye_12 araştırmadan iş yaparsanız böyle daha kötü yaparsınız iste küçücük bebegi. Bi doktora götürün.