myemye_12 Kızlar bebegimin göğüsleri şişmiş ya 15 gündür var daha doğrusu annem bebeklerin göğüslerine süt gelirmiş ovalarsan geçer dedi ama geçmiyo hatta coğaldi kocaman oldu ya sanki bebeğin memeleri var gibi oldu aciyomudr acaba canım sıkılıyo sizinde oldu mu nasıl geçirdiniz geçmezse ne olur
Bendiyebiri myemye_12 hiç duymadım canım. dediğini biliyorum bende sadece sürt toplanır ovalarsan geçer diye. Üstte kalsın diye yazıyorum
Kupelikiz_1 myemye_12 tabii doğduklarım da oluyor ama sakın sıkma ovalama çok tehlikeli doktor ilk ona uyarmıştı
Mamastuna myemye_12 ovalama sakın, ovaladığın için şişmiş, bebeklerde olur doktorum müdahale etmeyin dedi
myemye_12 @Mamastuna herkes ovala dedi diye bende 15 gündür ovaliyorum bide üzerine iyi bastır demislerdi yanlış bişey mi uaptim ben şimdi bişey olur mu
Mamastuna myemye_12 doktorum kesin dille ovalama dedi çünkü bebeişimin şişti evet yanlış yapmışsınız Bi doktora götürün ve ovalama yı hemen bırakın
Mamastuna myemye_12 birde bebeklerde süt olmaz gögüste damar ve dokuları var, onları zedelememek lazım
myemye_12 @Mamastuna çok üzüldüm şuan yanlış bilgilendirilmisim 🥺 ovalarken ovalatmak istemiyordu canını yakmisimdir belkide sağlık ocağı bakar mı
Betul-08 myemye_12 canım lütfen böyle durumlarda çevreyi değil doktorları ve sağlık çalışanlarını dinle
Mamastuna myemye_12 bilemiyorum takipli doktorunuz var mı, bir gidin yine, ama ovalama yı hemen kesin birde internwtten araştırın önce ben büyüklerin yaptığı çoğu şeye itibar etmem, üzülmeyinde ama mikrop felan kaptıysa Bi hastaneye gitmek de lazım
sukran12367 myemye_12 pardon canım çocuk durmayınca yanlış yazdım oğlum dört aylik doğduğu günden belli kaynanam hep göğüslerini sıkardı süt çıkardı çok şükür şimdi düzeldi ben de kaynanamlar da gördüm bu geleneği
Mminigimm myemye_12 normalde ovalanmaz kendiliğinden geçer ama eğer ovaladıysanız mikrop kapmış olabilir kuzenimin mikrop kapmıştı öyle
Aslicamm myemye_12 merhaba, kesinlikle ovmamak lazım daha kötü olabilir eskiler hep ovun derler ama yanlış bi sey
Masalingonunannesi myemye_12 herkes cok bilmis gini konusuyor banada cok baski yaptilar elletmedom 6 yi gecerken azaldi sisligi simdi 11 aylik normale dondu
ruveydaensar myemye_12 geçmiş olsun inşallah hemen düzelir bebiş. Keşke annelere akıl vermese kimse. Doktorlar dışında