Arzu93 canım moralini yüksek tut ki sütün gelsin. Benim de bebeğim enfeksiyondan alındı doğduğu anda. Enfeksiyon düşmeye başlarsa anneyi de emzirmeye alacağız dedi doktorumuz. Ertesi gün hemen aradılar emzirmeye. 5 gün kaldık değer düştü çok şükür öyle çıktık.
Evet eve gelince memeni istemeyecek ama sakın biberon verme. Şırınga ile sağdığın sütünü eşine annene yada kim varsa yanında artık göğsünde iken bebeğin ağzına sıktır ki göğsünü emsin. Öyle öyle 2/3 güne alışır. Bende ilk öyle zorladım emdi. Fakat sonra adeno ishal virüsünden dolayı gene yattık. Hastanede emen çocuk evde 1 hafta sonra bıraktı. Sağarak veriyorum sütümü. Emzirme danışmanı bile tutmaya karar verdim artık