Arzu93 yatırma o hastaneye. Başka bi tanesine git. Bizimkinde mama vermediler. 3 saatte bir süt istediler. Eğer süt getirmezseniz mama veririz demişlerdi. Senin sütün şifa ona. Hastalandığında bebeğin sütün ona göre antikorlar üretiyormuş. Rengi bile değişik geliyordu. Ben sağarken fark ediyordum. Öyle saçma şey olmaz. Süt vermiyorlarsa al başka hastaneye götür.