Arzu93 mamaya mecbur neden bıraksınlar hastanenin özel maması mı var ki satışından para kazansın. Bence moral bozmayın değişik düşüncelere de girmeyin Allah’ın izniyle iyileşsin gelsin yanınıza memeyi tutar o yine siz moralinizi yüksek tutun güçlü olun yeter, çok geçmiş olsun