Cyabanova hiç bilmiyorum anlamadık zaten neden öyle söyledi neye dayanarak söyledi. Dün farklı bir doktora götürdüm kendisi iğne ucu kadar olduğunu 4 yaşına kadar kapanacağına kapanmasa bile sıkıntı yaratmayacağını söyledi iki doktorun da söylediği tamamen zıt şeyler o yüzden anlam veremedik. Benim bebeğimin kilo alımı güzel gidiyor gelişimi güzel zaten en önemli şeylerden biri de buymuş. Pazartesi günü de hocaya götüreceğiz bakalım o nasıl söyleyecek. Rabbim inşallah Size de bize de bütün hastalara şifa versin güzel haberler alalım çok geçmiş olsun