Berivanberen Benim oğlumda öyle doğdu. 1 haftalıkken öğrendik.
3 ayda bir kontrol yazıyorum ama siz 6. Ayond aya da 1 yaşında götürün dedi anca kapanır. 6 aylıkken götürecektim rotavirus oldu kızım hastaned eyattik vs derken oğlumu götüremedim.
Sonra 1 yaşını bekleyelim dedik. Şuan 9,5 aylık Ekim ayinda kontrole götüreceğim ne durumda diye.