Bebeğiniz düzenli kilo alıyorsa gelişimi iyi gidiyorsa kapanacağının belirtisidir.. 18aylık bebeğim 2deliği vardı ,bir tanesi kapandı bir tanesinde takip ediyoruz 6ayda bir..
Ayrıca bir tanıdığımda ameliyatın bile imkansız olduğu bir kalp deliği vardı çocupunun gerçwkten allhın mucizesi kapandı doktorlar bile inanamamıştı..
üzülmeyin hepsi kapanır inş 🙏🏻