Kızlar bebeğim 3 aylık doğduğu zaman kalbinde üfürüm var dediler. Sonra götürdük ki çocuk kardiyolojisine delik var 3 milim dedi kendi kendine kapanabilir.İlaç veya ameliyatlık bi durum yok şimdilik dedi. Takip altında kalacak dediler. Bugün 3. Ay kontrole gittik. Hiç kapanma olmamış. Bugün ki doktor bu kapanmaz 3 kere geldiyseniz demekki ciddi dedi. Sonra bu Allah tarafından kapanırsa mucize olursa anca kapanır dedi. Bu şekilde olup kapanan var mı? Herkes kapanır diyor ama doktor bugün öyle net konuşunca yıkıldım resmen. Herşey biz insanlar için binlerce kez şükürler olsun ama çok üzülüyorum 😔😔😔