Berivanberen canım geçmiş olsun inşaşlh ameliyata gerek kalmadan şifasını verir rabbim 🤲benimde 2 yaşında kızım var ,kızımda da kalp deliği vardı hamileliğim pandemi dönemine denk geldi detaylı ultrasona giremedim bu yüzden delikten haberimiz yoktu ,kilo almıyordu ve çok huzursuzdu uyumuyordu biZde bu yüzden doktora götürdük doktor 3 aylıkken bildiler kaç kare çocuk doktoruna götürdük ama hiç anladılar halbuki üfürüm duyulmayacak gibi değildi çok hızlı soluyordu kızım biz bile diplomamız olmadığı halde bi sıkıntı olduğunu anlayabiliyorduk eşimle neyse çok detaylara girmeyim ,başka doktora girdik dinledi göğsünü dedi üfürüm var çocuk kardiyolojiye yönlendirdi gittik hemen orda söyledi üfürüm var nasıl duymadı çocuk doktoru takip altına alıcaz dedi kilo alırsa kapanma şansı daha yüksek oluyor dedi ama benim kızım hiç kilo alamadı VSD dedi bu delikler amelyat gerektiriyormuş amelyat oldu daha 6 ay oldu Amelyat olalı kilo da almaya başladı tabi yaşıtlarından küçük görünüyor ama sağlığına kavuştu şükür herşey yolunda gidiyor şimdilik umarım size de bi an önce rabbşm şifa verir