Cagla23- maşallah, benimki gündüz nerdeyse hiç uyumazdı şimdi yeteri kadar uyumasa da eskiye göre iyi ama geceler hala sık uyanmalı işte. Sanırım gerçekten gazı da oluyor iki gecedir ağlayarak uyandığında baya gümbürtülü gaz çıkarıyor gece beslenip hareketsiz kalınca sıkışıyor sanırım. Gece beslenmesini kesmek aslında en doğrusu gibi ama kıyamıyorum da çünkü epey emiyor. Uykusu farklı bir şeyden bölünüyor muhtemelen acıktığı için uyanmıyor ama uyandım artık besleneyim diyor sanırım😂 siz de kendiniz mi verdniz eğitim direnmeler oluyr mu