minikordek biz de 6 buçuk aylığız gece güzel uyurdu şu sıralar saat başı kıpırdanıyor derin uyumuyor, hep temas istiyor, ayrılık anksiyetesi mi yaşıyor acaba diyorum. Gece de emmek için 2 defa kalkardı daha sıklaştı sürekli memede gibi geliyor. Biz de 1 öğün mama veriyoruz akşamları. Aynı sizin gibiyiz