Mrvsmt2502 bende o da yok,alsam mı bi şekilde napsam bilemedim çözüm olur mu emin olamıyorum. Bence de yaş büyüyünce daha zor . Ben 2.ay aşı sonrası çok ateşlendi korkuyodu o zaman yanımda yatırdım epey öyle gitti 1 aydır falan yeni ayırdım ama yatağına alıştırmak bile ayrı çaba istiyor büyüyünce akılları erince daha zor